SUZUKI RM-Z 450

CENA
7 690 €

SUZUKI RM-Z 450

Suzuki RM-Z 450

RM-Z 450 – Nedostihnuteľný

Túžba byť najlepším a zvíťaziť vás ženie vpred. Nevidíte nepriateľa, nevidíte konkurenta. Závodná dráha je jednoducho vaša. S RM-Z 450 budete nedostihnuteľný.

SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.
Špičkové hliníkové riadidlá Renthal Fatbar, ktoré sú súčasťou štandardnej výbavy, sú prísľubom väčšej pevnosti a menších vibrácií ako hliníkové riadidlá štandardnej veľkosti.

VIDLICA SHOWA SFF-AIR TAC 49 MM

Najpokročilejšia vidlica v motokrosovej konkurencii SFF-Air sa dodáva priamo z továrenských pretekárskych motocyklov. Pozostáva z 3 vzduchových komôr, ktoré jazdci môžu ľahko nastaviť pomocou ručnej vzduchovej pumpy na rýchlu optimalizáciu motocykla v závislosti od podmienok, presne ako pri nastavovaní tlaku v pneumatikách. Trojkomorová vidlica používa vnútornú vzduchovú komoru, ktorá riadi hlavnú reakčnú silu pruženia (charakteristika pruženia), menšiu vyvažovaciu vzduchovú komoru, ktorá pôsobí proti hlavnej reakčnej sile, a vonkajšiu vzduchovú komoru, ktorá podporuje hlavnú reakčnú silu.

HLINÍKOVÉ DISKY KOLIES EXCEL

Hliníkové disky kolies Excel sú špeciálne vyrobené na dosiahnutie odolnosti v náročných pretekárskych prostrediach vrátane superkrosu, exteriérového motokrosu a podmienok v teréne. Disky kolies zo zliatiny hliníka sú navrhnuté a tvarované tak, aby zostali pevné a zachovali si dobrý vzhľad.

S-HAC

Asistent riadenia akcelerácie Suzuki (S-HAC) je voliteľný systém režimu štartovania prevzatý priamo z našich továrenských pretekárskych motocyklov. Systém S-HAC pomáha jazdcom pri štarte zo štartovacej brány dosiahnuť skoré vedenie. Systém S-HAC bol prvýkrát predstavený minulý rok pri modeli RM-Z450 z roku 2015 a teraz je k dispozícii jeho vylepšená verzia pre modely RM-Z250 a RM-Z450 z roku 2021. K dispozícii sú tri režimy, ktoré si jazdci môžu podľa želania zvoliť so zreteľom na úroveň svojich schopností a podmienky pri štarte.

MOTOR OSVEDČENÝ PRETEKMI

Na to, aby motor motokrosového motocykla dokázal víťaziť, musí byť odolný, efektívny a výkonný. Na dosiahnutie víťazstva na pretekoch je potrebné, aby sa s týmto motorom spájali skúsenosti a know-how, ktoré získate iba od značky Suzuki. Štvortaktný, kvapalinou chladený, 4-ventilový motor DOHC so vstrekovaním paliva, s objemom 449 cm3 predstavuje dokonalú kombináciu širokého rozsahu krútiaceho momentu a pôsobivého výkonu, ktorý je ideálny pre súčasných pretekárov.

Suzuki RM-Z450
Typ motora 4-takt, 1-valec, chladenie vodou, DOHC
Zdvihový objem (cm3) 449
Vŕtanie a zdvih (mm) 96 mm × 62.1 mm
Prevodovka 5-stupňová, mechanická
Celková dĺžka (mm) 2 175 mm
Celková šírka (mm) 835
Celková výška (mm) 1 260
Rázvor kolies (mm) 1 480
Svetlá výška (mm) 330
Výška sedadla (mm) 960
Celková hmotnosť (kg) 112
Predná náprava obrátená teleskopická vidlica, vinutá pružina, olejové tlmenie
Zadná náprava centrálny tlmič, vinutá pružina, olejové tlmenie
Brzdy vpredu/vzadu kotúčová/kotúčová
Pneumatika vpredu 80/100 21"
Pneumatika vzadu 100/90 19"
Palivová nádrž (l) 6,3
Výkon / krutiaci moment 58 PS (43 kW) / 9 000 rpm / 50 Nm / 7 500 rpm

Máte záujem? Kontaktujte nás

Vaše meno*

Váš email*

Vaše priezvisko*

Váš telefón*

Vaša správa

*Odoslaním formulára beriem na vedomie, že moje osobné údaje v ňom uvedené budú použité iba za účelom organizačného zabezpečenia mojej požiadavky a po jej naplnení budú vymazané z informačného systému našej spoločnosti.