CENA
11 390 €

Ténéré 700 Rally Edition

Ténéré 700 Rally Edition

Pri prvom ročníku rely Dakar usporiadanom v roku 1979 dostala Yamaha XT šancu preukázať svoju kvalitu v tých najdrsnejších pretekoch na svete. Jazdci na motocykloch XT tieto legendárne preteky vyhrali v rokoch 1979 aj 1980 a stali sa inšpiráciou pri vývoji pôvodného modelu Ténéré v roku 1983 – ikonického motocykla Yamaha stvoreného na dobrodružstvá, ktorý navždy zmenil motocyklový svet.

Zajazdite si na legendárnom stroji

Odvtedy uplynulo 40 rokov. Yamaha Ténéré 700 dnes dráždi predstavivosť novej generácie jazdcov, ktorí chcú objavovať to, čo sa ukrýva za obzorom. V roku 2020 sa exkluzívna nová verzia Yamaha Ténéré 700 Rally Edition pýši farebnou kombináciou odkazujúcou na bohaté dedičstvo rely a ešte lepšími parametrami v základnej výbave.

Ténéré 700 Rally Edition s pretekárskou modrožltou farebnou kombináciou, grafikou Speedblock a zlatými ráfikmi vzdáva poctu továrenským motocyklom, na ktorých pretekali hrdinovia rely Dakar Jean-Claude Olivier a Serge Bacou. Prémiové súčasti a číra DNA modelu Ténéré z neho robí neprekonateľný motocykel strednej triedy stvorený na dobrodružstvá od spoločnosti Yamaha.

V okamihu

  • LED smerové svetlá
  • Farby odkazujúce na bohaté rely dedičstvo
  • Špeciálne rely sedadlo
  • Koncovka výfuku Akrapovič
  • Odolný hliníkový kryt motora
  • Kryt chladiča
  • Kryt reťaze
  • Protišmykové podložky
  • Terénne rukoväte
  • 4-taktný motor CP2 s objemom 689 cm3 a vysokým krútiacim momentom
  • Ľahký dvojitý kolískový rúrkový oceľový rám
  • Úzka, kompaktná a ergonomická karoséria a sedadlo
  • Ténéré 700 Rally Edition

    Pôvodný model Ténéré pomohol z Yamahy urobiť najúspešnejšiu značku v histórii rely Dakar. Počas prvých 6 ročníkov najnáročnejších pretekov na svete sa jazdci na strojoch XT umiestnili celkovo 18-krát na pódiu. Číra pretekárska DNA, ktorá si podmanila púšť, sa z generácie na generáciu preniesla aj do nového modelu Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. A je to poznať.

 

 

Ténéré 700 Rally Edition
Typ motora kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový
Zdvihový objem (cm3) 689 cm³
Vŕtanie a zdvih (mm) 80,0 mm x 68,6 mm
Maximálny výkon 54,0 kW pri 9 000 ot./min
Krútiaci moment (Nm/ot./min.) 68,0 Nm pri 6 500 ot./min
Prevodovka stálý záběr, 6rychlostní
Celková dĺžka (mm) 2 365 mm
Celková šírka (mm) 915 mm
Celková výška (mm) 1 455 mm
Rázvor kolies (mm) 1 590
Minimálna svetlá výška (mm) 240
Výška sedadla (mm) 880
Celková hmotnosť vrátane náplní (kg) -
Systém predného odpruženia Obrátená teleskopická vidlica
Systém zadného odpruženia kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Brzdy vpredu/vzadu Hydraulické, dvojkotúčové, Ø 282 mm / Hydraulické, jednokotúčové, Ø 245 mm
Pneumatika vpredu 90/90 R21 M/C 54V M+S – kolesá s lúčmi s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR
Pneumatika vzadu 150/70 R18 M/C 70V M+S – kolesá s lúčmi s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR
Palivová nádrž (l) 16
Farba Modrá

Máte záujem? Kontaktujte nás

Vaše meno*

Váš email*

Vaše priezvisko*

Váš telefón*

Vaša správa

*Odoslaním formulára beriem na vedomie, že moje osobné údaje v ňom uvedené budú použité iba za účelom organizačného zabezpečenia mojej požiadavky a po jej naplnení budú vymazané z informačného systému našej spoločnosti.