XSR700 je vo všetkých smeroch jedinečný. Je skonštruovaný v nadčasovom štýle, ktorý stavia na legendárnych strojoch, a vybavený najmodernejšími technológiami zaisťujúcimi úžasný zážitok z jazdy. So svojím vysokým krútiacim momentom a mimoriadne obratným podvozkom je vhodný pre tých, ktorí ocenia tradíciu a milujú jazdu.
Špičkový radový dvojvalec s objemom 689 ccm vychádza z našej neobyčajnej „filozofie krížového kľukového hriadeľa„, ktorá mu umožňuje dosiahnuť jedinečného zrýchlenie vďaka lineárnemu krútiacemu momentu. Model XSR700 sa pýši retro štýlom, ale vďaka štíhlemu a ľahkému rámu je mimoriadne agilný a dobre ovládateľný.
Typ motora | 2válcový, 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový |
Zdvihový objem (cm3) | 689cc |
Vŕtanie a zdvih (mm) | 80,0mm x 68,6mm |
Maximálny výkon | 35,0 kW @ 9 000 rpm |
Maximálny točivý moment | 68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6 500 rpm |
Prevodovka | stály záber, 6 rýchlostná |
Celková dĺžka (mm) | 2 075 |
Celková šírka (mm) | 820 |
Celková výška (mm) | 1 130 |
Rázvor kolies (mm) | 1 405 |
Svetlá výška (mm) | 140 |
Výška sedadla (mm) | 835 mm |
Celková hmotnosť vrátane náplní (kg) | 186 kg |
Predná náprava | Teleskopické vidlice |
Zadná náprava | Kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Predná brzda | Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 282 mm |
Zadná brzda | Hydraulická jednokotoučová, Ø 245 mm |
Pneumatika vpredu | 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Pneumatika vzadu | 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Palivová nádrž (l) | 14 |
Farba | Čierna |