CENA
14 990 €

SUZUKI GSX-S 1000 GX

Suzuki GSX-S 1000 GX

TECHNOLÓGIE

ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.
 
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.
 
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.
 
Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV)- systém digitálneho vstrekovania paliva. V indukčnom systéme SDTV má každá škrtiaca klapka dve klapky, primárna klapka je ovládaná rukoväťou plynu a sekundárna je ovládaná riadiacou jednotkou ECM na základe otáčok motora, prevodového stupňa a pozície primárnej klapky. Sekundárna klapka sa otvorí a zavrie na udržanie ideálnej rýchlosti nasávaného vzduchu, na zlepšenie účinnosti spaľovania, čo zabezpečuje lineárnu odozvu plynu a zvyšuje rozsah krútiaceho momentu
 
RIDE BY WIRE
Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.
SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.
ystém SET-A (Suzuki Exhaust Tuning Alpha) kde každá klapka vo výfukovom zvode je ovládaná servo-motorom zostáva uzavretá pre zvýšenie výkonu v nízkom a strednom pásme otáčok, pričom po otvorení znásobuje hlasitosť, znižuje protitlak a súčasne zvyšuje silu motora vo vysokých otáčkach
Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp (2 mapy v prípade GSX-R750/600), upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.
Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu – medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti – na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.
 
 
Suzuki GSX-S 1000 GX
Typ motora Štvortaktný, vodou chladený, DOHC, štvorvalcový
Zdvihový objem (cm3) 999
Vŕtanie a zdvih (mm) 73.4 x 59
Výkon (k/ot./min.) 152 PS (112 kW) / 11 000 rpm
Krútiaci moment (Nm/ot./min.) 106 Nm / 9 250 rpm
Prevodovka 6-stupňová, mechanická
Celková dĺžka (mm) 2 150
Celková šírka (mm) 925
Celková výška (mm) 1 350
Rázvor kolies (mm) 1 470
Svetlá výška (mm) 155
Výška sedadla (mm) 845
Celková hmotnosť (kg) 232
Predná náprava Obrátené teleskopické, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Zadná náprava Kĺbové, s vinutými pružinami a olejovými tlmičmi
Brzdy vpredu/vzadu dvojitá kotúčová/kotúčová
Pneumatika vpredu 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Pneumatika vzadu 190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Palivová nádrž (l) 19
Spotreba 6,2 L / 100 km

Máte záujem? Kontaktujte nás

Vaše meno*

Váš email*

Vaše priezvisko*

Váš telefón*

Vaša správa

*Odoslaním formulára beriem na vedomie, že moje osobné údaje v ňom uvedené budú použité iba za účelom organizačného zabezpečenia mojej požiadavky a po jej naplnení budú vymazané z informačného systému našej spoločnosti.