Nekonečný potenciál.
Zábava bez hraníc.
Funkčná krása sa snúbi s futuristickým dizajnom a výkonnostným potenciálom optimalizovaného nového usporiadania motora a podvozka. Ľahko ovládateľný, agilný a vždy pripravený na jazdu – model Suzuki GSX-800S poskytuje výkon, ovládateľnosť a komfort, ktoré verne reagujú na každý váš krok, takže máte všetko pod kontrolou. Počkajte, kým zistíte, koľko zábavy vám prinesie každý výlet! Model Suzuki GSX-800S je od základu skonštruovaný tak, aby zažiaril ako svieža realizácia výkonu čistokrvného pouličného bojovníka.
Hrdo sa pýši budúcnosťou čistej funkčnej krásy
S ostrými a čistými líniami prednej a zadnej časti motocykla kontrastuje robustnosť v jeho strede. Každý detail, až po charakteristický krátky nový dizajn tlmiča výfuku, predstavuje futuristickú príťažlivosť štíhleho, kompaktného dizajnu, ktorý svojím robustným agresívnym postojom okamžite dáva svetu na známosť svoj výkonový potenciál. Ten zdôrazňuje úplné odhalenie a hrdé vyzdvihnutie motora, rámu a ďalších funkčných častí, čo prináša doposiaľ nepoznaný pocit z jedinečného charakteru modelu GSX-800S, ktorý sa etabluje ako čistokrvný pouličný bojovník novej éry.
Potenciál čistého výhľadu
Model GSX-800S je očividne predurčený na to, aby vám ukázal cestu k vašej budúcej radosti z jazdy – od pokročilého funkčného a estetického dizajnu LED svetiel vpredu aj vzadu až po množstvo informácií a jedinečnú formu prezentácie na LCD displeji prístrojového panela
LED svetlomety a obrysové svetlá
Vertikálne usporiadaná dvojica šesťuholníkových LED svetlometov
nielenže zabezpečuje jasný výhľad na cestu pred motocyklom,
ale ich kompaktný dizajn vytvára ostrý vzhľad s jedinečným
charakterom, vďaka ktorému predná časť vyzerá ľahko a
pripravená vyraziť do akcie. Zostavu predných svetlometov lemujú
kompaktné obrysové LED svetlá navrhnuté ako úzke šikmé
štrbiny, ktoré sa ťahajú dopredu a nadol pozdĺž prednej kapoty a
zvýrazňujú jedinečnú „masku“ prednej časti.
Zadné kombinované LED svetlo Zadné kombinované LED svetlo s integrovaným LED osvetlením tabuľky s evidenčným číslom má nový dizajn, ktorý sa na motocykli Suzuki objavuje prvýkrát. Toto nové svetlo je
namontované na štíhlom zadnom blatníku a dotvára nový
športový dizajn, vďaka ktorému model GSX-800S vyzerá zozadu
ešte kratšie a štíhlejšie.
Prístrojový panel využívajúci výlučne technológiu LCD
Model GSX-800S je vybavený novým multifunkčným prístrojovým
panelom s 5-palcovým farebným TFT LCD displejom. Vďaka prehľadne
zobrazeným a jasne čitateľným informáciám budete mať úplný
prehľad o všetkých systémoch a nastaveniach motocykla. Na
prístrojovom paneli sa v reálnom čase zobrazujú dôležité informácie
o prevádzkovom stave. Tachometer plní dvojitú funkciu: slúži ako
programovateľný ukazovateľ otáčok, ktorý zabliká, keď motor
dosiahne nastavené otáčky. Okrem toho je LCD displej teraz doplnený
o funkciu, ktorá umožňuje zobrazovať veľké kontextové upozornenia
a výstrahy. Manuálne alebo automatické nastavenie prepínania
denného (bieleho) a nočného (čierneho) režimu zobrazenia umožňuje
maximalizovať viditeľnosť zobrazovaných údajov kedykoľvek počas
dňa a v akejkoľvek jazdnej situácii.
Intuitívne tlačidlá na riadidlách
Ergonomické usporiadanie tlačidiel maximálne uľahčuje a zefektívňuje
ovládanie, takže máte prístup k všetkým ovládacím prvkom a zároveň sa
môžete sústrediť na dianie na ceste pred motocyklom. Výber režimov,
nastavení a úprav jednotlivých systémov trakčnej kontroly S.I.R.S. sa
uskutočňuje jednoduchým ovládaním tlačidla MODE (REŽIM) a tlačidiel
so šípkami NAHOR/NADOL na ľavom riadidle
Systém inteligentnej jazdy Suzuki (S.I.R.S.)
Režim A
(aktívny)
Poskytuje najostrejšiu odozvu na plyn, keď otvoríte
škrtiacu klapku. Charakteristiky krútiaceho momentu sú
jemne vyladené pre vzrušujúce zrýchlenie pri otvorení
škrtiacej klapky.
Režim B
(základný)
Poskytuje jemnejšiu odozvu na plyn a lineárnejšiu krivku
prísunu výkonu po otvorení škrtiacej klapky. Nastavenia
sú vyladené tak, aby bol motocykel lepšie ovládateľný,
čo oceníte najmä pri každodenných jazdách.
Režim C
(komfortný)
Poskytuje ešte jemnejšiu odozvu na plyn a jemnejšie
charakteristiky krútiaceho momentu. Tento režim je
vhodný na jazdu na mokrých alebo klzkých povrchoch.
Systém kontroly trakcie Suzuki (STCS)
Tento systém je navrhnutý tak, aby pomáhal predchádzať
prešmykovaniu zadného kolesa, vďaka čomu znižuje napätie a
únavu spôsobené jazdou a zároveň prináša väčšiu istotu pri ovládaní
motocykla. Môžete si vybrať z troch režimov s rôznou reakčnou
rýchlosťou systému a s rôznou mierou proaktívneho obmedzenia
pretáčania kolies alebo sa môžete rozhodnúť pre jazdu s vypnutým
systémom.
Poznámka: Systém trakčnej kontroly nemá slúžiť ako náhrada za ovládanie škrtiacej
klapky jazdcom. Nedokáže zabrániť strate trakcie z dôvodu nadmernej
rýchlosti, keď jazdec vojde do zákruty a/alebo použije brzdy. Nedokáže
zabrániť ani strate priľnavosti predného kolesa k vozovke. Obojsmerný systém rýchleho radenia
Táto funkcia, ktorá je súčasťou štandardnej výbavy, umožňuje počas
jazdy radiť vyššie alebo nižšie prevodové stupne bez potreby zatiahnuť
páčku spojky. Po aktivácii tento systém umožňuje plynulé radenie
vyšších prevodových stupňov s neprerušenou akceleráciou. Aj radenie
nižších prevodových stupňov je rýchle a jednoduché, čiastočne vďaka
harmonickému zosúladeniu automatického vychýlenia otáčok a brzdenia
motorom. Miera zaťaženia systému radiacej páky je optimalizovaná
tak, aby sa pri každom preradení prevodového stupňa ozvalo pevné
a uspokojivé cvaknutie, ktoré vás uistí, že prevodovka okamžite
zareagovala na váš manéver.
Asistencia pri nízkych otáčkach
Táto funkcia pomáha predchádzať nadmernému poklesu otáčok
motora pri akcelerácii zo státia alebo počas jazdy pri nízkych
rýchlostiach, čím zabezpečuje plynulejšie rozjazdy a poskytuje väčšiu
istotu v premávke s častým zastavovaním a rozjazdom alebo pri
otáčaní do protismeru.
Systém jednoduchého štartovania Suzuki
Umožňuje naštartovať motor jedným rýchlym stlačením tlačidla.
Vďaka funkcii jednoduchého štartovania, ktorá sa používa pri
každej jazde, budú vaše výlety na motocykli ešte príjemnejšie a
komfortnejšie.
Volič režimu jazdy Suzuki (SDMS)
Vyberte si ktorýkoľvek z troch režimov s rôznymi charakteristikami
prenosu výkonu tak, aby čo najlepšie vyhovoval meniacim sa jazdným
podmienkam alebo vašim preferenciám. Hoci všetky tri režimy v
konečnom dôsledku umožňujú maximálny výkon motora, vďaka
precíznejšej kontrole nad mierou odozvy škrtiacej klapky a krútiacim
momentom pri otvorení škrtiacej klapky počas zrýchľovania môžete
jazdiť s väčšou istotou a potešením.
Systém elektronickej škrtiacej klapky Ride-by-wire
Tento bezlankový systém využíva palubný riadiaci modul motora (ECM)
na precízne riadenie vzťahu medzi mierou otvorenia škrtiacej klapky
a výkonovými charakteristikami motora. Výsledkom je lineárna spätná
väzba na pootočenie otočného regulátora plynu na riadidle, vďaka čomu
je model GSX-800S ľahko ovládateľný a poskytuje väčšie sebavedomie
počas jazdy
Optimalizované zavesenie predného a zadného kolesa
Obrátené predné vidlice KYB so zdvihom
130 mm zabezpečujú pohodlnú jazdu s
výbornou ovládateľnosťou a vyznačujú
sa stabilnými tlmiacimi charakteristikami,
vďaka čomu sú vhodné na športovú
jazdu aj na cesty na dlhé vzdialenosti.
Špeciálne zadné kĺbové zavesenie KYB
s tlmičom Monoshock je navrhnuté tak,
aby prispievalo k stabilite v priamom
smere a agilnosti, a to aj pri jazde vo
dvojici. Mechanický regulátor predpätia
je obzvlášť užitočný, keď sa vydáte na
jazdu so spolujazdcom. Nastavenia sú
optimalizované tak, aby zabezpečovali
agilnú ovládateľnosť a predvídateľné
riadenie pri prejazde zákrutami.
Kolesá a pneumatiky zamerané na vysoký výkon
K ostro rezanému dizajnu modelu GSX-800S a jeho agilnej
ovládateľnosti prispievajú kolesá z liateho hliníka s jedinečným novým
odľahčeným dizajnom. Disky sú vybavené radiálnymi pneumatikami
Dunlop RoadSport 2 novej generácie, ktoré profitujú z vnútornej
konštrukcie navrhnutej na mieru tak, aby zodpovedala vlastnostiam
modelu GSX-800S a zabezpečovala optimálne fungovanie. Behúň
pneumatiky s osvedčeným dezénom je vyrobený z novej zmesi
siliky, ktorá zlepšuje priľnavosť za mokra a vyznačuje sa vyššou
odolnosťou voči opotrebovaniu. Kolesá aj pneumatiky pracujú v
harmónii s optimalizovanými nastaveniami zavesenia kolies, čo pomáha
maximalizovať priľnavosť, stabilitu a agilnosť a zaručuje pohodlnú jazdu.
Typ motora | 4-takt, radový 2-valec, chladenie vodou, |
Zdvihový objem (cm3) | 776 |
Vŕtanie a zdvih (mm) | 84 mm x 70 mm |
Výkon (k/ot./min.) | 61 kW / 8500 min (83 PS) |
Krútiaci moment (Nm/ot./min.) | 78 Nm / 6800 min |
Prevodovka | 6-stupňová, mechanická, Quick-Shifter obojstranný |
Celková dĺžka (mm) | 2 115 |
Celková šírka (mm) | 775 |
Celková výška (mm) | 1 105 |
Rázvor kolies (mm) | 1 465 |
Svetlá výška (mm) | 145 |
Výška sedadla (mm) | 810 |
Celková hmotnosť (kg) | 202 |
Predná náprava | Obrátená teleskopická vidlica, vinutá pružina, olejové tlmenie |
Zadná náprava | Centrálny tlmič, vinutá pružina, olejové tlmenie |
Brzdy vpredu/vzadu | dvojitá kotúčová/kotúčová |
Pneumatika vpredu | 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová |
Pneumatika vzadu | 180/55ZR17M/C (73W) bezdušová |
Palivová nádrž (l) | 14 |
Priemerná spotreba | 4,2 L |