CENA
13 990 €
13 000 €

SUZUKI V-Strom 1050

Suzuki V-Strom 1050

V-STROM 1050 novej generácie sa vám nikdy neobráti chrbtom. Umožní vám slobodne uniknúť do divočiny a schuti objavovať nepoznané. Najnovšie funkcie sú základom plynulosti a pohodlia na každej ceste. Elegantný vzhľad umocňuje radosť z každej jazdy. Len pokračujte v jazde.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Antiblokovací brzdový systém(ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.
REŽIM ABS
Tento systém umožňuje jazdcovi vybrať si jednu z dvoch úrovní zasahovania ABS. V režime 1 zasahuje ABS minimálne, v režime 2 sú zásahy ABS výraznejšie.
SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.
SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.
SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.
SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM
SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.
LOW RPM ASSIST
Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.
RIDE BY WIRE
Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.
SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR
Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp (2 mapy v prípade GSX-R750/600), upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.
TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa.Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. A výsledok je ,že jazdec sa môže tešiť na pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.
TEMPOMAT
Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.
NÁKLONOVÝ BRZDNÝ SYSTÉM
Použitím inerciálnej meracej jednotky (IMU) v kombinácii s informáciami o pozícii motorky a rýchlosti predného a zadného kolesa, je umožnené, aby bol systém ABS aktívny nie len pokiaľ je motorka vzpriamená, ale takisto aj v situáciách naklopenia do strany.
SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU
Nový systém kontroly závislý od sklonu neustále sleduje polohu motocykla, dokonca aj vtedy, keď motocykel ide z kopca. Keď jazdec stlačí brzdovú páčku alebo pedál na svahu, elektronická riadiaca jednotka reguluje tlak brzdy tak, aby sa zabránilo zdvihu zadného kolesa.
SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD MIERY ZAŤAŽENIA
Napomáha optimálnemu brzdeniu v závislosti od miery zaťaženia. Pri jazde so záťažou alebo v tandeme systém s rastúcim a klesajúcim zaťažením prostredníctvom vstupu hydraulického tlaku neustále zaznamenáva zmeny intenzity spomaľovania pri brzdení.
ASISTENČNÝ SYSTÉM PRE ROZJAZD DO KOPCA
Keď motocykel zastaví na svahu a zabrzdí, systém automaticky asi na 30 sekúnd uvedie do činnosti zadnú brzdu (aj keď jazdec uvoľní brzdovú páčku), aby zabránil samovoľnému pohybu motocykla dolu kopcom. Vďaka tomu sa jazdec môže plne sústrediť na plynulý rozjazd do kopca.
Suzuki V-Strom 1050
Typ motora 4-takt, chladenie kvapalinnou, DOHC, 90°, V-twin
Zdvihový objem (cm3) 1037
Vŕtanie a zdvih (mm) 100 x 66
Výkon (k/ot./min.) 10 / 12 500
Prevodovka 6-stupňová
Celková dĺžka (mm) 2 265
Celková šírka (mm) 940
Celková výška (mm) 1 465
Rázvor kolies (mm) 1 555
Svetlá výška (mm) 160
Výška sedadla (mm) 850
Celková hmotnosť (kg) 247
Predná náprava obrátená teleskopická vidlica, vinutá pružina, olejové tlmenie
Zadná náprava pozdĺžné rameno s vinutou pružinou a olejovým tlmeným
Brzdy vpredu/vzadu dvojité kotúčové/kotúčové
Pneumatika vpredu 110/80R19M/C 59 V
Pneumatika vzadu 150/70R17M/C 69 V
Palivová nádrž (l) 20
Farba šedá

Máte záujem? Kontaktujte nás

Vaše meno*

Váš email*

Vaše priezvisko*

Váš telefón*

Vaša správa

*Odoslaním formulára beriem na vedomie, že moje osobné údaje v ňom uvedené budú použité iba za účelom organizačného zabezpečenia mojej požiadavky a po jej naplnení budú vymazané z informačného systému našej spoločnosti.