CENA
10 990 €

SUZUKI V-STROM 800 DE

Suzuki V-Strom 800 DE

Jeho zmyslom je
dobrodružstvo
Nový model V-STROM 800DE sa zrodil, aby vám
priniesol pocit dobrodružstva a radosti z jazdy do
každého dňa, na každý výlet. Možno ho budete
chcieť ako spoločníka na dochádzanie do práce
alebo vybavovanie ochôdzok po meste. Možno sa
budete chcieť vydať na celodenný výlet a užiť si
vzrušujúcu jazdu po diaľnici alebo po kľukatých
horských cestách. Alebo sa možno túžite vydať
na dlhý výlet spojený s kempovaním a objavovaním
prírodných scenérií. Nech už je cieľ vašej jazdy
akýkoľvek, všestranné schopnosti modelu
V-STROM 800DE sú navrhnuté tak, aby verne
reagoval na vaše povely a priniesol vám napĺňajúci
zážitok z jazdy, kamkoľvek sa rozhodnete ísť.

Kompaktný, výkonný a všestranný nový motor

Pohon modelu V-STROM 800DE zabezpečuje úplne nový
radový dvojvalcový motor Suzuki s objemom 776 cm3. Motor je
konštrukčne vyhotovený s dlhým zdvihom, ktorý zabezpečuje
dokonalú rovnováhu medzi plynulým, kontrolovateľným
výkonom a chodom bez obmedzenia otáčok, čo oceníte pri
dochádzaní do práce v meste aj pri cestách na dlhé vzdialenosti. Výsledkom je tiež vytrvalá sila motora pri extrémne
nízkych otáčkach, vďaka čomu je model V-STROM 800DE
ľahko ovládateľný na lesných cestách a chodníkoch, keď
dostanete chuť zanechať za sebou spevnený povrch vozovky
a preskúmať okolie. Nové radové dvojvalcové usporiadanie
motora prináša výraznú výhodu v podobe kompaktných
rozmerov v predozadnom smere. To prispieva k optimálnemu
rozloženiu hmotnosti a optimálnej geometrii podvozka, čo
uľahčuje jazdu po štrkových cestách a chodníkoch a poskytuje
vyšší komfort jazdy pri cestách na dlhé vzdialenosti. Zároveň
to umožňuje posunúť bedrá jazdca smerom dopredu a
dosiahnuť tak optimálnu jazdnú polohu. Značka Suzuki k
dvojvalcovému motoru zvolila 270-stupňový kľukový hriadeľ,
pretože jeho načasovanie zážihu prispieva k plynulej jazde s
vysokým krútiacim momentom, pozitívnou trakciou, ako aj
príjemným dunením a zvukom podobným ako pri vidlicovom
dvojvalci V-twin. Nový motor a jeho hladká odozva na pridanie
plynu naplnia vaše osobné dobrodružstvo zábavou a
potešením, a to aj pri jazde vo dvojici a pri preprave batožiny
.
Krížový vyvažovač Suzuki
Všetky moderné radové dvojvalcové motory s 270-stupňovým
usporiadaním kľukového hriadeľa sú vybavené primárnym
vyvažovačom, ktorý obmedzuje vibrácie. Značka Suzuki vyvinula
nový dvojosový primárny vyvažovač, ktorý je vôbec prvý raz
použitý v sériovo vyrábanom motocykli. Pozostáva z dvoch
vyvažovačov, ktoré sú umiestnené pod uhlom 90° vzhľadom na
kľukový hriadeľ.*1 Tento patentovaný*2 mechanizmus vyniká
svojou schopnosťou dosiahnuť plynulejšiu jazdu, pričom jeho
konštrukcia umožňuje vytvoriť ľahší pohonnú jednotku s kompaktnejšími rozmermi v predozadnom smere.
*1 Podľa interného výskumu spoločnosti Suzuki
*2 Patent udelený na dvojosový primárny vyvažovač, ktorý pozostáva z dvoch
vyvažovačov umiestnených pod uhlom 90° vzhľadom na kľukový hriadeľ.
Sústava dvoch výfukových potrubí vedených do jedného vydáva
príjemný zvuk a maximalizuje prenos výkonu nielen počas jazdy
pri vysokej rýchlosti, ale aj vtedy, keď sa vydáte na prieskum po
poľných cestách pri nízkych otáčkach. Navyše, dvojstupňový
katalyzátor výfukovej sústavy prispieva k splneniu požiadaviek
emisnej normy Euro 5. Dohora smerujúci tlmič výfuku je nielen
efektný na pohľad, ale je tiež navrhnutý tak, aby neprekážal
dlhému zdvihu odpruženia modelu V-STROM 800DE.

Volič režimu jazdy Suzuki (SDMS)
Pokročilé elektronické systémy, ktoré tvoria systém inteligentnej jazdy
Suzuki (S.I.R.S.), boli vyvinuté s cieľom pomôcť vám optimalizovať výkonnostné charakteristiky a prispôsobiť ich vašim meniacim sa potrebám a
preferenciám počas jazdy. Tieto systémy robia motocykel V-STROM
800DE ovládateľnejším, predvídateľnejším a menej únavným počas jazdy,
vďaka čomu získate ako jazdec väčšiu istotu a bezstarostnosť nielen pri
cestách na dlhé vzdialenosti, ale aj pri preprave potrebnej výbavy alebo
keď zídete z asfaltových ciest a pustíte sa do objavovania vidieckych
chodníkov.
Vyberte si ktorýkoľvek z troch režimov s rôznymi charakteristikami
prenosu výkonu tak, aby čo najlepšie vyhovoval meniacim sa
jazdným podmienkam alebo vašim preferenciám. Hoci všetky tri
režimy v konečnom dôsledku umožňujú maximálny výkon motora,
vďaka precíznejšej kontrole nad mierou odozvy škrtiacej klapky a
krútiacim momentom – najmä keď pri zrýchľovaní otáčate otočným
regulátorom plynu na riadidle medzi mierne otvorenou polohou
škrtiacej klapky a maximálnou polohou pre stredný rozsah
otáčok – môžete jazdiť s väčšou istotou a potešením.
Režim A
(aktívny)
Režim B
(základný)
Režim C
(komfortný)
Poskytuje najostrejšiu odozvu na plyn, keď otvoríte škrtiacu
klapku. Charakteristiky krútiaceho momentu sú jemne vyladené
pre vzrušujúce zrýchlenie pri otvorení škrtiacej klapky.
Poskytuje jemnejšiu odozvu na plyn a lineárnejšiu krivku
prísunu výkonu po otvorení škrtiacej klapky. Nastavenia
sú vyladené tak, aby bol motocykel lepšie ovládateľný,
čo oceníte najmä pri každodenných jazdách.
Poskytuje ešte jemnejšiu odozvu na plyn a jemnejšie
charakteristiky krútiaceho momentu. Tento režim je
vhodný na jazdu na mokrých alebo klzkých povrchoch.
Tento systém je navrhnutý tak, aby pomáhal predchádzať prešmykovaniu zadného kolesa, vďaka čomu znižuje napätie a únavu spôsobené jazdou a zároveň prináša väčšiu istotu pri ovládaní motocykla.
Môžete si vybrať zo štyroch režimov s rôznou reakčnou rýchlosťou
systému a s rôznou mierou proaktívneho obmedzenia pretáčania
kolies alebo sa môžete rozhodnúť pre jazdu s vypnutým systémom.
Poznámka: Systém trakčnej kontroly nemá slúžiť ako náhrada za ovládanie
škrtiacej klapky jazdcom. Nedokáže zabrániť strate trakcie z dôvodu
nadmernej rýchlosti, keď jazdec vojde do zákruty a/alebo použije brzdy.
Nedokáže zabrániť ani strate priľnavosti predného kolesa k vozovke.
Režim G (štrk)
„Okrem troch režimov kontroly trakcie (a nastavenia VYPNUTÉ) je
model V-STROM 800DE vybavený režimom G (štrk), ktorý oneskoruje
načasovanie zážihu a umožňuje obmedzené prešmykovanie kolies pri
jazde na nespevnenom povrchu. Výsledkom je, že motocykel zostáva
ovládateľný a stále máte k dispozícii konzistentný výkon, ktorý
potrebujete na preskúmanie nespevnených ciest a poľných
chodníkov s väčšou istotou.
Poznámka: Keďže režim G umožňuje určité prešmykovanie zadného kolesa, nie je vhodný na používanie na spevnených povrchoch.
Protiblokovací brzdový systém (ABS) prispieva k stabilnejšiemu brzdeniu
tým, že pomáha predchádzať zablokovaniu kolies aj pri prudkom brzdení.
K dispozícii sú dve nastavenia režimu. Režim 1 poskytuje minimálny zásah
systému, takže je vhodný na jazdu po štrkových cestách. Režim 2 je
ideálny na jazdu po meste a na bežných cestách.
Poznámka: Úlohou systému ABS nie je skracovať brzdnú dráhu. Vždy jazdite bezpečnou rýchlosťou s ohľadom na stav vozovky a poveternostné podmienky, a to aj pri prejazde zákrutami.
Režim vypnutia systému ABS pre zadné koleso
Jazdec môže použiť režim vypnutia systému ABS pre zadné koleso
na vypnutie systému ABS vzadu, aby získal požadovanú
ovládateľnosť brzdenia na štrku alebo iných nespevnených
povrchoch.
Táto funkcia, ktorá je súčasťou štandardnej výbavy, umožňuje počas
jazdy radiť vyššie alebo nižšie prevodové stupne bez potreby
zatiahnuť páčku spojky. Po aktivácii tento systém umožňuje plynulé
radenie vyšších prevodových stupňov s neprerušenou akceleráciou.
Aj radenie nižších prevodových stupňov je rýchle a jednoduché,
čiastočne vďaka harmonickému zosúladeniu automatického
vychýlenia otáčok a brzdenia motorom. Miera zaťaženia systému
radiacej páky je optimalizovaná tak, aby sa pri každom preradení
prevodového stupňa ozvalo pevné a uspokojivé cvaknutie, ktoré vás
uistí, že prevodovka okamžite zareagovala na váš manéver.
Tento bezlankový systém využíva palubný riadiaci modul motora
(ECM) na precízne riadenie vzťahu medzi mierou otvorenia škrtiacej
klapky a výkonovými charakteristikami motora. Jednotlivé nastavenia
sú vyladené tak, aby optimalizovali výkonové charakteristiky a
prispôsobili sa tak pootočeniu otočného regulátora plynu na riadidle,
najmä pri prvom otvorení škrtiacej klapky. To poskytuje lepšiu
ovládateľnosť a zabezpečuje vernú odozvu, najmä pri jazde na
štrkových cestách.
Asistencia pri nízkych otáčkach
Táto funkcia zabezpečuje plynulejšie a jednoduchšie rozjazdy, vďaka
čomu uľahčuje ovládanie motocykla v premávke s častým zastavovaním a rozjazdom. Využíva systém TI-ISC (systém regulácie
voľnobežných otáčok integrovaný v skrini škrtiacej klapky), ktorý
pomáha udržiavať voľnobežné otáčky motora, keď uvoľníte páčku
spojky pri akcelerácii zo státia alebo počas jazdy pri nízkych
Systém jednoduchého štartovania Suzuki
Umožňuje naštartovať motor jedným rýchlym stlačením tlačidla.
Vďaka funkcii jednoduchého štartovania, ktorá sa používa pri každej
jazde, budú vaše výlety na motocykli ešte príjemnejšie
a komfortnejšie.

Účelné konštrukčné riešenie
Účelne riešené elektrické komponenty
Geometria podvozka optimalizovaná pre
cestovanie za dobrodružstvom
Komfort a ochrana
V-STROM 800DE je špičkový
cestovný motocykel, ktorý je
rovnako dobrý pri každodennom používaní na cestách a
počas jazdy pri vysokých
rýchlostiach, aj pri objavovaní
štrkových ciest a poľných
chodníkov.
Každý aspekt podvozka je
navrhnutý tak, aby podporoval
skvelú ovládateľnosť a
kontrolu v širokej škále
reálnych jazdných podmienok
s dôrazom na pohodlie a
minimalizáciu únavy počas
dlhých jázd, a to aj pri
preprave spolujazdca a
potrebnej výbavy. Robustný
oceľový rám, jedinečne tvarované ľahké hliníkové
výkyvné rameno, 21-palcová predná pneumatika,
lúčové disky kolies a odpruženie Hitachi Astemo
(SHOWA) s dostatočným zdvihom, ktoré si poradí aj
so štrkom – to všetko je skonštruované tak, aby
vytváralo balík, ktorý poskytuje pevnosť potrebnú
na zdolávanie poľných ciest s terénnymi nerovnosťami, prispieva k agilnému, no zároveň
stabilnému ovládaniu a zabezpečuje vynikajúcu
stabilitu v priamom smere pri všetkých rýchlostiach.
Hoci jeho dizajn zostáva verný dedičstvu
modelového radu V-STROM a dizajnérskemu étosu
značky Suzuki, ktorý spočíva vo vytváraní
jedinečných štýlových výrazov, model V-STROM
800DE ponúka nový, úplne moderný vzhľad. Jeho
nový „zobák“ s ostrými líniami je umiestnený vyššie
a ďalej od predného kolesa, aby vizuálne vyjadroval
schopnosť zvládnuť terén za hranicami spevneného
povrchu vozovky. Jeho charakteristická zostava
šesťuholníkových LED svetlometov zdôrazňuje
štíhly, ľahký a kompaktný vzhľad prednej časti.
Farebný TFT LCD multifunkčný prístrojový panel
Model V-STROM 800DE je vybavený novým multifunkčným prístrojovým
panelom s 5-palcovým farebným TFT LCD displejom. Vďaka prehľadne
zobrazeným a jasne čitateľným informáciám budete mať úplný prehľad o
všetkých systémoch a nastaveniach motocykla. Na prístrojovom paneli sa
v reálnom čase zobrazujú dôležité informácie o prevádzkovom stave.
Tachometer plní dvojitú funkciu: slúži ako programovateľný ukazovateľ
otáčok, ktorý zabliká, keď motor dosiahne nastavené otáčky. Okrem toho
je LCD displej teraz doplnený o funkciu, ktorá umožňuje zobrazovať veľké
kontextové upozornenia a výstrahy. Manuálne alebo automatické
nastavenie prepínania denného (bieleho) a nočného (čierneho) režimu
zobrazenia umožňuje maximalizovať viditeľnosť zobrazovaných údajov
kedykoľvek počas dňa a v akejkoľvek jazdnej situácii.
Charakteristické osvetlenie s technológiou LED
Vertikálne usporiadaná dvojica charakteristických šesťuholníkových LED
svetlometov zabezpečuje jasný výhľad na cestu pred motocyklom a
zároveň prednej časti modelu V-STROM 800DE dodáva štýlový vzhľad.
Kompaktné obrysové LED svetlá, LED smerovky a zadné LED svetlo
zabezpečujú vynikajúcu viditeľnosť. Navyše sú praktické, keďže sa
vyznačujú dlhou životnosťou.
Nočný režim
Sedadlo s pevnou konštrukciou je navrhnuté tak, aby bolo pohodlné pri
cestách na dlhšie vzdialenosti a dobre znášalo zaťaženie pri objavovaní
nespevnených ciest a chodníkov. Jazdcovi zároveň umožňuje voľnosť
pohybu a spolujazdcovi poskytuje dostatok priestoru, a to aj po
namontovaní voliteľného vrchného kufra a bočných kufrov. Krátky
veterný štít maximalizuje viditeľnosť a ochranu pri skúmaní poľných
chodníkov alebo štrkových ciest a ponúka 3-stupňové nastavenie výšky.
Široké oceľové nožné opierky potiahnuté gumou s textúrovaným
povrchom poskytujú väčšiu stabilitu pri státí a pomáhajú zabrániť
pošmyknutiu topánok. Zadný nosič s integrovanými držadlami pre
spolujazdca je praktický, keďže umožňuje prepravovať dodatočnú výbavu
alebo namontovať vrchný kufor, ktorý je k dispozícii ako originálne
príslušenstvo. Kryty rúk, ktoré sú súčasťou štandardnej výbavy, chránia
ruky pred nepriaznivými vplyvmi počasia a predmetmi, ako sú napríklad
odletujúce kamene. Plastový spodný kryt chráni motor pri skúmaní
drsnejšieho terénu a zároveň zvyšuje príťažlivosť dobrodružného
charakteru modelu V-STROM 800DE. Ďalší komfort prináša vedomie, že
palivová nádrž s objemom 20 l predlžuje dojazd medzi zastávkami na
doplnenie paliva.
Obrysové LED svetlá
LED svetlomety a LED smerovky
Zadné kombinované LED svetlo Port USB
Praktický port USB
Port USB zabudovaný do ľavej časti multifunkčného prístrojového panela
slúži ako napájací zdroj s výstupným napätím 5 V a maximálnou
intenzitou elektrického prúdu 2 A.

Suzuki V-Strom 800 DE
Typ motora 4-takt, radový 2-valec, chladenie vodou,
CO² (g/km) 104
Zdvihový objem (cm3) 776
Vŕtanie a zdvih (mm) 84 mm x 70 mm
Výkon (k/ot./min.) 62 kW / 8500 min-1 (84 PS)
Krútiaci moment (Nm/ot./min.) 78 Nm / 6800 min
Prevodovka 6-stupňová, mechanická, Quickshifter obojstranný
Celková dĺžka (mm) 2 345
Celková šírka (mm) 975
Celková výška (mm) 1310
Rázvor kolies (mm) 1570
Svetlá výška (mm) 220
Výška sedadla (mm) 885
Celková hmotnosť (kg) 230
Predná náprava teleskopická vidlica, vinutá pružina, olejové tlmenie
Zadná náprava centrálny tlmič, vinutá pružina, olejové tlmenie
Brzdy vpredu/vzadu dvojitá kotúčová/kotúčová
Pneumatika vpredu 90/90-21M/C 54H
Pneumatika vzadu 150/70R17M/C 69H
Palivová nádrž (l) 20
Kombinovaná spotreba (l/100 km) 4,4
Celková prípustná hmotnosť 430 KG

Máte záujem? Kontaktujte nás

Vaše meno*

Váš email*

Vaše priezvisko*

Váš telefón*

Vaša správa

*Odoslaním formulára beriem na vedomie, že moje osobné údaje v ňom uvedené budú použité iba za účelom organizačného zabezpečenia mojej požiadavky a po jej naplnení budú vymazané z informačného systému našej spoločnosti.